tisdag 1 oktober 2013

Tröstpris

Tröstpriset- att få vara en av de fem utvalda finalisterna.
Tyvärr tog vi inte förstaplatsen i jollyrooms tävling, där Sveas rum blev en av finalisterna. Men att bli utvald av så många bidrag, tycker jag är stort i sig. Självklart hade det vara kul att vinna, men jag är stolt och glad att vi fick vara med!

Som du märker blir Inläggen på bloggen  inte allt för täta. Om du känner att det blir en allt för lång väntan så vore det jättekul om du även vill följa mig på instagram, där jag finns under namnet #vardagspics.
Skriv gärna en kommentar på instagram om du är en av mina följare här på kanslaforstil!







Känner du igen tavlorna?


Så länge Svea är nöjd, är jag nöjd.
( dock lockar mina inredningstankar redan till en förändring., lite nya färger, gardiner- gult kanske;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar