onsdag 25 september 2013

Sveas rum gick vidare!

Tävlingsbidraget nr 4- Sveas rum! Bild från #vardagspics, jollyroom.se

Nej lådorna står inte i rätt färgkombination, sängen är obäddad och "inspirationsväggen" är överfull... men det är så det ser ut, oftast.
Ett barnrum är till för lek, och är inte alltid stylat & städat ( och när pappa städar hamnar inte lådorna i "rätt" ordning) Det var så tankarna gick när jag skickade in mitt bidrag. ( som tur var hade Svea in gått loss särskilt hårt, än.) För en liten stund knackade tviveln på- "skulle jag ha snyggat till det, har jag sumpat chansen?"- men det fick se ut som det stod vid fototillfället, taget ur livet helt enkelt...

Till min stora glädje gick Sveas rum vidare i Jollyrooms tävling! Vi är 1 av 5 finalister, vilket känns jättekul då det finns hårda konkurrenter där ute. Dessutom är dom 4 motspelare precis lika tuffa- så gå in och rösta på nummer 4 i länken och hjälp oss att bli vinnare HÄR! Skulle vara en riktigt fin present på min födelsedag den 30/9. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar