måndag 10 juni 2013

"Ställningstagande"- fynda eller inte fynda, det är frågan.

Oj oj oj vad jag älskar loppisar! I helgen stannade jag & familjen till vid Hildings, vid Tallen. Där stod den, klädställningen, med den slitna industrilooken, inställd i ett hörn. Vi åkte vidare & hade en jättemysig picknick, kvällen gick men ställningen var som etsad i mina tankar. Det fanns inget annat att göra- " får jag den till ett bra pris, så köper jag den" sa jag till sambon, & så blev det!



Ops, den var något större än vad jag mindes, men en plats ska den få!





Efter:
...& en plats fick den


Älska förvaring ( snygg förvaring)



Älska loppis! I´m in love.

Fynda eller inte fynda?- det är frågan...
Ett spontanbesök på Ta till vara idag visade sig ge svar på frågan- ännu ett fynd! Vad jag hittade får du veta nästa gång-gladast blev nog Svea?

Hoppas du kikar in igen för mer idéer/ inspiration som inte kostar skjortan. Det har hänt en hel del i Sveas rum, som jag snart kommer att visa. Sov så gott & ha en fin fortsatt vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar